PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

Tuesday, 14 August 2012

Dahsyat! : Saksikan aksi wanita tidur ini..

Maaf kalau ada wanita yang pernah tidur macam ni, bukan nak memalukan cuma perkara ni rasanya boleh diubah jika boleh lah..

Lihat wanita dalam gambar ni, memang dahsyat gila! mulut ternganga keatas dengan keadaan tidur separuh mati..apapun boleh masuk didalam mulut tu, huh! tolong jangan tidur macam ni..jatuh maruah dan keayuan tu tau haha..



11 comments:

  1. Salam,mohon tuan blog remove gambar ini.Mmg lah tak sopan cara tidurnya tapi harus diingat,bila kita tidur,kadang2 berlaku juga sesuatu di luar kawalan.Bukan kehendak dia nak tidur mcm tu.Lgpun,bukan satu dosa pun.Tak ada apa apa pengajaran /teladan pun yg kita boleh ambil sbb kita pun maybe tido mcm tu,cuma xde org yg nak ambik gambar dan sebarkan.Mohon jgn malukan dia mcm ni.Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nk pos jugak tutup mata dia dgn label hitam supaya org tak kenal.. bagus utk peringatan agar kita bersedia spenuhnya sebelum tidur.. nasib baik bukan kes terselak kain.. takut ada yg tak bertanggungjawab rakam curi2

      Delete
  2. setuju sangat gdgn mimi.
    Yang memalukan dalam gambar tu ialah perangai jurufotonya
    Bingai punyer jurufoto dan terlebih bingai ialah tukan sebar : "sumber"

    ReplyDelete
  3. ketika tido, tak siapa boleh mengawal dirinya, wahai sang perakam gambar jangan jadi bingai, kalau anda diperlaku begini, apa pendapat anda

    ReplyDelete
  4. org pas dah tak ada modal dah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni copy dr website lain laa.. tgk pmndangan mcm kat china.. bagus utk peringatan..

      Delete
  5. yang tak betul orang pas. fitnah tu

    ReplyDelete
  6. Itu lakonan je tu...jurufoto yang suruh...untung2 dah glamor satu dunia gambar dia terpampang diseluruh negara. Ada aku kisah?

    ReplyDelete
  7. jgn buka aib org...

    ReplyDelete
  8. Pempuan tu tak salah tapi PENGAMBIL GAMBAR YANG CELAKA. ORANG TIDO MANA SADAR APA YG TJADI.

    ReplyDelete

BERADABLAH KETIKA MENGOMEN... TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers