PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

Sunday, 12 August 2012

Amalan Bidaah Dato Seri Haji Najib di Bulan Ramadhan..




Apakah semenjak akhir-akhir ini pendapat zakat Fitrah semakin berkurangan, sehingga Najib membayar fitrah menjadi tumpuan media sebagai satu motivasi kepada rakyat umat Islam membayar fitrah.

Atau pun program apa yang Najib lakukan semuanya perlu ditunjukkan kepada rakyat,, aku sendiri tak faham...

Gambar NI adalah gambar tahun lepas,, nak bayar tu bayarlah,, tetapi kenapa menjadi bahan tontonan seolah-seolah macam majlis MOU pulak...




Yang ini dua hari lepas, lebih kurang sama juga,, apa yang kepoh sampai macam ni,,, kalau kata yang ramai-ramai tu nak bayar sama,, tunggu giliran, pergilah cari tempat lepak relax dulu,, kenapa sanggup berdiri terpacak macam pengawal, seolah-olah Najib perlu dikawal seperti mana Najib mengerjakan haji tahun yang lalu

,

Persepsi masyarakat bukan Islam tentu merasakan jikalau macam inilah Islam yang diamalkan,, lecehlah bro... Islam tak ajar macam ni semua,, mengarut dah ni... Sultan atau Agung nak bayar zakat pun tak macam ni,,, Perdana Menteri Malaysia yang terdahulu sebelum Najib pun tak macam ini,,

Apakah ini sebagai petunjuk Najib sebagai PM yang terakhir mewarisi UMNO.. Insyaallah... Cukuplah,, UMNO memang wajib di ganti..


-sumber
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers