PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Saturday 1 March 2014

Andai aku pergi...

Kangar: “Hari ini aku boleh mandi sendiri, mungkin esok orang lain yang akan memandikan aku. Hari ini aku bahagia bersama orang di sekeliling ku, mungkin esok aku akan bersendirian di sana.

“Andai kata hari ini hari terakhir aku hidup di dunia ini, ampunkanlah salah dan silap aku sepanjang perkenalan kita. Sekiranya aku pergi, sedekahkanlah al-Fatihah sebagai tanda kau merindui ku,” itu antara kata-kata Mohd Anis Amran, 35, dalam laman sosial Facebook (FB) sehari sebelum mangsa maut dalam kemalangan di persimpangan Taman Repoh, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 9.45 pagi itu, mangsa yang bekerja sebagai pegawai Imigresen di Kompleks Imigresen, Kastam dan Kuarantin, Bukit Kayu Hitam maut selepas motosikal berkuasa tinggi jenis Honda CBR1000 RR yang ditunggangnya merempuh sebuah kereta membuat pusingan U di simpang berkenaan.

Mangsa maut di lokasi kejadian selepas mengalami kecederaan parah di kepala akibat terhumban ke jalan raya susulan rempuhan itu. 
JENAZAH mangsa ditutup dengan payung dengan motosikalnya berkecai di lokasi kejadian. Gambar kecil, mesej terakhir FB mangsa.

Difahamkan, mangsa dan beberapa rakannya dalam perjalanan untuk menghadiri majlis pelancaran Festival Motosikal Perlis 2014 di Dataran Datuk Syeikh Ahmad, di sini, semalam.//(hMetro)
 

3 comments:

BERADABLAH KETIKA MENGOMEN... TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers