PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Tuesday 9 October 2012

Raja Pondan II : Mungkinkah ini seorang Raja Melayu atau Ketua Agama Islam Negara?

.

Mungkinkah ini seorang Raja Melayu atau Ketua Agama Islam Negara?

Rakyat Malaysia bergama Islam mengecam pelbagai unsur LGBT yang cuba mempengaruhi sosial masyarakat secara amnya. Pelbagai usaha dan pendekatan diambil bagi memastikan unsur LGBT ini tidak terus dipengaruhi generasi muda. Garis panduan mengenal pasti LGBT juga pernah dikeluarkan walaupun ianya tidak diperakui oleh pihak kementerian tetapi hakikatnya LGBT merupakan suatu yang "taboo" bagi Negara Islam seperti Malaysia.



"KAMI BERSYUKUR BOLEH MENCIPTA SEJARAH DI MALAYSIA"



Jika bersifat Gay itu sendiri adalah sesuatu yang yang jijik bagi bagi masyrakat Islam dan kita sering runsing akan perkembangan pengaruh ini di kalangan generasi muda.Umat Islam amat tidak suka sifat seorang gay ini kerana kita diajar dalam Al Quran bagaimana umat Nabi Luth menerima bala dan sudah pastinya kita juga sedar ianya sifat yang dikeji oleh Allah SWT.



Pelbagai bukti terus diceritakan akan perihal umat Nabi Luth ini yang sekarang ini kita lebih mengenali mereka dengan nama lebih menarik iaitu kumpulan LBGT dan mereka tidak dikenali lagi sebagai umat Nabi Luth. Apakah kesudahan nasib Umat Nabi Luth?










Namaku AMIR



Tetapi pernahkah kita terfikir apa pula reaksi kita apabila Ketua Agama Islam juga meminati aksi dan sifat seorang gay? Ada juga manusia yang tidak LGBT tetapi mungkin juga mereka meminati aksi-aksi LGBT dan akhirnya mereka mencuba aksi itu dengan penuh perasaan. Adakah ini petanda kearah LGBT kerana mencuba aksi mereka? Mungkin petunjuk ini mampu memberi kita sedikit panduan..

Baca selanjutnya di sini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers