PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

Wednesday, 12 September 2012

Video Baru Tersebar, Sah Anwar Ibrahim.

Kali ni memang kita boleh sahkan memang Anwar Ibrahim lah lelaki dalam video tersebut.

tengok video bawah nei, lepas tengok korang boleh pilih sendiri la pemimpin macam mana korang nak... yang baik ke yang tak berapa baik, yang layak jadi pemimpin ke yang pandai bercakap je tapi sendiri tak paham apa dia cakap tu..
Amacam.... najib boleh buat tak?... ke najib boleh buat macam video bawah nei je?.. kah..kah..kah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers