PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Sunday 16 March 2014

Informer Al-Qaeda dedah plot rampas pesawat oleh pengganas Malaysia

Pendedahan pemberi maklumat  Al-Qaeda bahawa dia pernah bertemu dengan pengganas Malaysia berhubung rancangan merampas pesawat menimbulkan kebimbangan sama ada ia berkaitan dengan kehilangan MH370.

Informer kelahiran British itu Saajid Muhammad Badat (kiri) membuat dakwaan itu di Mahkamah New York.

Ia berkata demikian ketika memberi keterangan melalui pautan video dalam perbicaraan kes Sulaiman Abu Ghaith, menantu Osama Laden, menurut Sunday Telegraph, United Kingdom.

Ketika memberi keterangan, Saajid berjata, lima lelaki Malaysia merancang mengawal pesawat menggunakan bom tersembunyi dalam kasut untuk meletupkan pintu kokpit.

Katanya, beliau ada bertemu dengan rakyat Malaysia itu, salah seorangnya juruterbang, di Afghanistan dan kasut bom itu diberikan pada mereka.//(Malaysiakini)
 

2 comments:

  1. teknologi semakin canggih tetapi pemikiran semakin mundur

    ReplyDelete
  2. hati2 pembaca blog ini. penulis mungkin syiah yg cuba meracuni umat islam supaya memfokus musuh hanya kepada US zionist dn alqaeda. syiah sedang bertakiyyah utk mendapat sokongan umat sunni malaysia.

    adalah bodoh mempercayai artikel ini. syiah adalah sepupu US dan zionist sebb itu mereka sgt membenci alqaeda yg tidak pasti keujudannya itu. cuba bygkan setiap mujahideen yg membawa bendera Rasulullah saw terus di cop alqaeda. kita bukan taksub hanya kerana bendera tetapi hezbosyaitan yg dikatagori pengganas tidak prnah dicubit sikit pun oleh US.

    sdangkan mujahideen sukarela yg membantu umat islam syria dpd kekejaman dajjal syiah dicop alqaeda dan terorist. hezbosyaitan yg membunuh umat islam diangap menentang US dan isreal. sungguh tk masuk akal. beratus ribu umat islam dibunuh, tak seekor yahudi pun dibunuh mereka.

    artikel ini adalah pancing syiah utk menghalalkan sepupu mereka US utk menganggu keselamatan negara ini. syiah mengatakan ada 5 rakyat malaysia yg alqaeda dlm pesawat MH370, ini nk bgtau US bahawa ada ramai lagi umat sunni malaysia yg alqaeda. ini semua adalah fitnah dajjal syiah laknatullah.

    HATI2 UMAT ISLAM DGN SYIAH YG AKAN MEMBUKA PINTU KPD US UTK MENEROKA NEGARA INI.

    ReplyDelete

BERADABLAH KETIKA MENGOMEN... TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers