PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

Monday, 20 August 2012

Khalid Sewa Bas Guna Duit Sendiri Pun Jadi Isu.

Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini melancarkan sebuah bas khas yang bakal digunakan untuk membantu pemimpin Pakatan Rakyat berkempen secara efektif pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Kos sewa bas berkenaan ditanggung sendiri oleh Abdul Khalid untuk tempoh enam bulan dan akan bergerak ke seluruh Semenanjung Malaysia khusus ke kawasan pedalaman bagi memperkenalkan pemimpin kepada rakyat.

"Inisiatif ini sebenarnya untuk menunjukkan bahawa pakatan pembangkang sudah bersedia menghadapi pilihan raya yang dijangka diadakan pada bila-bila masa," katanya pada sidang media selepas melancarkan bas berkenaan pada majlis rumah terbuka kerajaan negeri Selangor di sini hari ini.

Masalahnya kali ini puak umno pandai pulak pertikaikan berapa kos... la. kalau dah guna duit Khalid sendiri suka ati dia la nak belanja berapa sekalipun. bukan pakai duit rakyat macam umno buat untuk kepentingan politik sendiri.

Takde la pulak macam pemimpin agong umno yang buat majlis tunangkan anak hantar resit kat sebuah jabatan kat putrajaya... dan takde pulak belanja majlis hari jadi pastu hantar bil kat jabatan yg sama... yang tu puak umno buat senyap je.

Kah..kah.kah.. biol orang umno nei. 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers