PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

Saturday, 10 May 2014

Gempar!! Sultan Titahkan Najib Letak Jawatan Perdana Menteri

Sultan Titahkan Najib Letak Jawatan Perdana Menteri

Habis la kali ni kalau dah Sultan keluarkan titah supaya Perdana Menteri Malaysia meletakkan jawatan.

Tapi sultan mana yang keluarkan titah supaya Perdana Menteri meletakkan jawatan selaku ketua pentadbiran negara ini?

Ingat tak lagi dengan puak-puak yang mengaku bahawa mereka dari keturunan raja kerajaan empayar langkasuka nusantara, entah dari mana keturunan Sangkakala pun tak tau yang pernah menggemparkan negara apabila mereka bertindak melakukan demo dan cuba memecah masuk ke Istana Negara pada tahun lepas?

Sultan gila ni la yang telah menitahkan secara terbuka kononnya agar Perdana Menteri melepaskan jawatan sebagai Perdana Menteri.

Macam-macam gila ada di Malaysia sekarang ni, ada yang gila nak jadi Perdana Menteri dan ada yang gila nak jadi sultan ada yang nak jadi agong dan sekarang ni gila nak tunjuk kuasa pulak.



Sumber

.


.

4 comments:

  1. Byk sgt minum air ketum kot budak2 ni....

    ReplyDelete
  2. Mahathir jadi PM 20 tahun hutang tak cecah pun RM 500 biliion, datang si najib ni belum pun 10 tahun hutang dah nak rm 600 billion!!! Turun lah najib

    ReplyDelete
  3. Elok lah pun kalau letak jawatan!

    ReplyDelete
  4. Betina-Betina Melayu yang tiada boyfriend atau suami. Saya sudi bantu.

    Cepat call 0142222259 (laki-laki dan mak nyah please dont call ok)

    ReplyDelete

BERADABLAH KETIKA MENGOMEN... TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers