PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Tuesday 23 October 2012

SKANDAL '3 KELING' PANDIKUTTY

Saudara Pengarang,

SAYA, Javier Benson bertekad menulis artikel ini untuk makluman semua pembaca setia Sabahkini.net. Saya merupakan seorang pegawai di sektor Komersil Astro ingin menarik perhatian pembaca Sabahkini.net merenungkan intipati tulisan saya berhubung kegiatan haram '3 Pandikutty Keling' dan mereka yang seangkatan dengannya.

Beberapa bulan lalu, kita mendengar berita yang mengejutkan negara melalui aktiviti penjualan kad pengenalan biru oleh satu kumpulan sindiket berbahaya yang diketuai oleh Nasir bin Yusof @ Latiff yang kita sudah sedia maklum. Bagi pembaca baru Sabahkini.net, ikuti link 'Skandal IC Projek Terbaru Di Sabah?'


Perkara ini telah ditimbulkan oleh Chung Su Li, akan tetapi pada masa itu saya kurang sedar tentang hal ini. Namun, setelah saya mendengar ceramah Angkatan Perubahan Sabah (APS) oleh Datuk Seri Panglima Wilfred Mojilip Bumburing dan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Pensiangan; telah membangkitkan kesedaran saya tentang Projek Jual beli IC di Sabah.

Malangnya saya telah dimaki hamun oleh salah seorang ‘Kelling’ suspek itu, termasuk mengeluarkan perkataan kesat (pu**mak) sehingga telah membangkit kesedaran saya untuk berjuang membela nasib bangsa Sabah yang terus ditindas.

Saya yang hanya menjalankan tanggungjawab saya memotong astro pemilik kedai yang memasang astro rumah di kedai dan meminta digantikan astro komersil. Akibatnya, saya telah dimaki hamun dan terpaksa menahan malu.

Selepas itu, saya berhasrat berjuang melalui Sabahkini.net. Saya akan meminta bantuan Datuk Seri Bumburing dan Datuk Seri Lajim untuk membawa isu ini kepada pengetahuan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan akan mengambil tindakan tegas termasuk membahaskan isu penting ini di Parlimen sehingga Kerajaan Baru Pakatan Rakyat mengambil tindakan selepas menang PRU13. Saya sudah muak dengan Barisan Nasional yang tidak peduli suara lantang Chung Su Li sebelum ini.

Latiff merupakan anak ‘Pandikutty’ (Anak Khinzir) yang berasal dari bangsa sialan RegunathaPatti di kampung iblis di Tamil Nadu, India yang banyak melahirkan toyol. Macha roti canai terbang ini merupakan syaitan yang menjahanamkan bumi bertuah ini.

Sudahlah duduk di negara orang, mendapat kerakyatan songsang, 'Anak Haram' tidak bermaruah ini merosakkan gadis-gadis tempatan, merosakan sistem ekonomi kita dan seterusnya merosakan moral dan perundangan negara.

Tidak salah jika saya memaki hamun 'Pandikutty Naii Kelling' ini kerana dia kuat memaki hamun bangsa Sabah. Mereka tidak ada maruah langsung. Kalau ada tentu dia patut duduk diam berniaga, beretika dan patuh serta akur kepada undang undang kita.

Mana mungkin ‘Thangahchi’ yang berpura-pura jadi ‘Tambi’ ini patuh pada undang undang kita. Mereka sudah memberi makan semua pegawai kita. Tidak apa, kerana bab itu biar Bumburing yang menguruskannya.

Kepada pegawai yang terlibat, saya bukan ugut tetapi jauhi bangsa perosak ini. Contohnya, dikhabarkan seorang gadis kampung telah dirogol bergilir-gilir oleh orang suruhan Latiff di sebuah hotel murah di Sinsuran. Ini bukan fitnah, hampir 50 peratus orang tahu hal ini masa itu, walaupun sudah lama kes ini berlaku.

Hei, Pandikutty Latiff, ini negara kau tidak boleh main-main. Kau ingat semua perempuan sini untuk kau main-mainkah? Kau mesti sedar macha, kau ingat ada misai boleh jadi lelaki sempurnakah?

Kau boleh berambus dari negara ini segera. Kalau tidak puas hati, kau ambil tindakan undang-undang terhadap saya. Saya bangga jika ada pegawai yang tangkap saya berpangkat besar dan disuapkan oleh Pandikutty ini.

Saya tidak gentar terutama kepada Keling yang suka melanggan pondan Kampung Air. Biasanya orang India pandai-pandai belaka, tetapi '3 Pandikutty' ini terlalu bodoh kerana tidak berani membuat laporan terhadap Chung Su Li, Kumpulan Pencari Kebenaran dan juga saya kelak. Mungkin kerana ketulahan membuat roti canai melimpah kuah peluh Keling yang tidak pandai mandi?

Suspek kedua yang sangat 'Hot' ialah Syaitan Peer Kader yang menjadi RELA dalam semua hal termasuk RELA menjual diri di kampung Iblis dan Syaitan di Kota Kinabalu. Sepatutnya Peer menguatkuasa undang-undang dan bukannya menjaga kebajikan ‘Perempuan Sundal' dan ‘Bapa Ayam’.

Tambi busuk macam Peer adalah perosok bangsa. Tolonglah!. Bertaubatlah demi kebaikan agama yang kamu anuti. Kenapa kamu tidak sedar bahaya aktiviti pelacuran? Bukankah Islam menentang pelacuran? Patut kamu sokong pelaksanaan hukum 'Hudud' di negara ini kerana saya bukan Islam pun menyokong Hudud agar tidak berlaku kezaliman kepada wanita dan mereka yang tertindas oleh manusia 'Iblis' seperti kamu.

Suspek ketiga, Nur Muhammad Bin Ibrahim. Namanya sangat Islamik, tetapi sayang seribu kali sayang kerana ‘Kaki Mabuk’. Berapa banyak kau minum sehari? Tak apalah, mungkin itu peribadi kamu. Tapi ingat, saya tinggal dekat kedai kamu tahu apa kamu buat di kedai kamu.

Berapa ribu kartun rokok haram kamu jual sehari saya tahu kerana kamu salah satu pengedar besar di Sabah. Kamu tunggu sahaja serbuan Jabatan Kastam kerana saya sudah jemput rakyat Sabah agar sentiasa membuat aduan sama ada online mahupun offline ke atas suspek Nur di alamat kedai runcit Syarikat Bismillah, Kampung Matambai, 88100 Jalan Kepayan, Kota Kinabalu.

Setiap hari kita mesti buat aduan terhadap Nur kerana membekalkan sejenis rempah yang dilarang oleh Jabatan Kesihatan termasuk teh yang diharamkan. Teh Taj Mahal dan ‘Kas Kas’ amat bahaya kepada kesihatan. Kas Kas boleh menyebabkan ketagihan luar biasa terhadap kari. Kesihatan harus serbu kedai beliau agar produk berbahaya ini tidak lagi dijual di kedainya.

Saya harap agar Pengarah Jabatan Kastam Sabah, Dr Janathan Kandok (Presiden Persatuan Mualaf Sabah) masih menganut agam Islam dan tidak berada di dalam Payroll Nur seperti pegawai kanan kerajaan yang lain.

Nur juga salah seorang 'Bapa Ayam' di Kepayan. Beliau selalu menggaji gadis Filipina untuk menyamar bekerja di kedainya. Setelah tidak laku lagi, dibuang dan ambil pekerja baru. Semua ini ada bukti. Nanti saya akan terbitkan pengakuan seorang gadis Filipina yang kini bekerja di kedai mamak lain, walaupun suka sama suka. Gadis itu bekerja untuk duit dan dia sanggup memalukan dirinya sendiri demi menegakkan kebenaran. Semoga Pesuruhjaya Polis Sabah juga tidak tidur selepas ini.

Suspek seterunya, Alludin mempunyai kedai di Bukit Melinsung, Papar, Kinarut iaitu Ros Curry House. Macha Bangas ini saya tidak pernah jumpa lagi. Akan tetapi, dengan bantuan artikel Sabahkini.net, saya akan membongkar skandal ‘Iblis Bukit Melinsung’ ini.

Untuk makluman semua pembaca Sabahkini.net, saya ada bukti lengkap ditangan sekarang ini dan belum masanya untuk didedahkan. Ada beberapa bukti lain lagi sedang dikumpul termasuk Skandal Filipina di Sinsuran, Kampung air dan sebagainya.

Saya membuat pendedahan awal ini agar mereka segera membuat laporan polis. Saya mahu lihat apa tindakan yang boleh diambil terhadap saya. Hairannya kenapa semua Pandikutty ini tidak berani membuat laporan polis terhadap Chung Su Li dan Kumpulan Pencari Kebenaran dan juga terhadap saya?

Kini lebih memalukan kerana Latiff ini Ahli Tertinggi KIMMA (sesuai disebut Pu*IMMA) kerana baru-baru ini Datuk Seri Najib memuji KIMMA dalam persidangan agung mereka. Mungkin Perdana Menteri dan penasihatnya tidak sedar bahawa dengan memuji KIMMA, rakyat menganggap beliau menyokong 'kegiatan subversif Penjual Negara'.

Sebagai rakyat Sabah, saya dan rakan akan meminta kerjasama Bumburing mendesak Datuk Bandar Kota Kinabalu, Datuk Abdidin Madingkir menutup Kedai JJ One Phone di Bandaran Berjaya dalam masa terdekat kerana menjalankan pelbagai operasi haram termasuk sebagai 'Markas JPN dan Imigresen Swasta.'

Semoga selepas penyiaran artikel ini, semua pegawai kerajaan yang bersubahat dengan Pandikutty ini sedar, insaf dan kembali ke pangkal jalan kerana saya akan mendedahkan nama mereka secara berperingkat; tanpa tunduk kepada ugutan.

Salam Hormat,


JAVIER BENSON
-sabahkini.net
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers