PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Friday 19 July 2013

ABBY ABADI Bernikah Dengan FARHAN Sejak 12 Hari Lalu


Desas-desus berita berkenaan Abby Abady mahu bernikah ni sebenarnya dah lama kedengaran, ada yang mengatakan beliau ingin bernikah dengan Ustaz PAS, dan ada juga yang jaja cerita Abby abadi bernikah dengan Adun Kelaboran, ada juga yang mengatakan Abby Abadi bernikah dengan YB Takiyuddin.

 
Macam-macam versi kita dengar sejak awal Julai lalu. Tetapi hari ini. Semuanya melepasssss....

 
Hari ini gempar apabila Abby Abadi atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan yang sememangnya terkenal dengan watak Inspektor Aliza dalam drama Gerak Khas, telah pun bernikah sejak 12 hari lalu.

 
Berita gembira ini telah disahkan sendiri oleh Abby menerusi laman Instagramnya dan menurut pelakon wanita ini dia baru sahaja mengenali jejaka tersebut dua minggu sebelum mereka bernikah.
 
abby-abadi-bernikah-dengan-farhan.jpg
"Dipendekkan cerita, Sebenarnya sudah 12hari dia sah menjadi suami Sy. Maaf sbb maklumkan lambat pd kalian…. ALLAH kami dulukan. Insyallah, majlisnya dlm bulan Raya nnti. Lokasi belum pasti. Doakan???????? Ini jodoh… krn kami saling tidak mengenali antara satu sama lain. Baru 2mggu kenal, ALLAH tunjukkan jalan ke sini… Syukur!!"

abby-abadi-bernikah-dengan-farhan.jpg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers