PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Sunday 5 May 2013

Ini Dia Pengundi-Pengundi HANTU Yang Berjaya DITANGKAP!











Kesemua gambar-gambar di atas berjaya membuktikan bahawa pengundi hantu sememangnya wujud dalam pilihan raya umum kali ini.


Beberapa keping gambar termasuk yang kedua dan ketiga berjaya dikesan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tropicana, Petaling Jaya.


Ada di antara mereka nampak selamba seolah-olah negara ini mak bapak dia punya.


Persoalannya, siapakah yang telah memberikan MyKad ini kepada pendatang asing ini?


Bagaimana dengan keputusan pengundian yang akan dibuat malam ini?






Admin mendapat maklumat bahawa sebuah van penuh dengan Bangla juga berjaya ditangkap di Sekolah Menengah Sri Pantai, di parlimen Lembah Pantai yang menyaksikan pertarungan sengit antara Nurul Izzah Anwar dengan Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin.


Kartunis Zunar memberitahu Bangla yang berjaya ditahan cuba membuang undi tetapi nasib baik skuad AMK Lembah Pantai berjaya mengkantoikan kerja jahat mereka.


Bukan setakat Bangla, warga Myanmar, Nepal dan semestinya Indonesia juga dikesan di beberapa pusat mengundi termasuk di Sabah dan Sarawak.

Mengapa Umno dan Barisan Nasional (BN) tergamak menggadai kedaulatan negara hanya kerana mahu terus berkuasa lima tahun lagi?

Bangla yang ditangkap di Kota Kemuning, Shah Alam sebentar tadi

Apakah penjelasan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dalam isu ini?

Mengapa sehingga kini warga asing tanpa izin yang kononnya diberi peluang pemutihan tergamak mencampuri urusan masa depan negara?



Tidak lain tidak bukan, segala persoalan dan petualang negara ini hanya akan boleh diambil tindakan apabila rakyat mengundi Pakatan Rakyat dalam tempoh beberapa jam lagi.


- Jalan Pulang
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers