PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Friday 19 April 2013

JANGAN DISIA-SIAKAN TANGISAN "ORANG TUA" INI!

AIR MATAMU TIDAK AKAN KAMI SIA-SIAKAN!


Bukan hanya Lim Kit Siang yang menitiskan air mata akibat daripada taktik paling kotor dalam sejarah yang berlaku dalam PRU-13 ini, aku, keluarga dan sahabat handai turut tidak dapat menahan sebak apabila menatap gambar ini!

Aku dapat gambarkan bagaimana hancur luluhnya perasaan Kit Siang yang telah berpuluh tahun bergelumang dengan simbol keramatnya "Roket"! Ibarat menatang bayi sedari kecil, tiba-tiba bila sang bayi mencecah umur 46 tahun, sang bapa tidak boleh lagi memanggilnya anak! Ah........durjana sungguh sang penguasa!

Namun ayoh rakan taulan PAS dan PKR, kita hulurkan salam persaudaraan yang lebih jitu dan hangat buat teman seperjuangan kita disebelah DAP. Ayoh rakan taulan ku dari DAP sambutlah huluran tangan kami, sama-sama kita berganding bahu, kuatkan tekad, kita benamkan UMNO-BN dalam lumpur sejarah yang kotor, bacin dan menjijikkan....!

-Tinta Tajam

4 comments:

  1. poooooddaaah purak purak sedih konon sketsa drama yg tak laku,tolak PR tolak DAP

    ReplyDelete
  2. KERAJAAN YG MEMERINTAH SEKARANG MEMANG KERAJAAN YG CELAKA, PENGECUT !!!
    HABIS SEMUA BADAN BEBAS DIPERGUNAKAN.

    APAKAH RAKYAT MAHU KEKALKAN KERAJAAN YG CELAKA DAN TIDAK AKAN MENJAMINKAN APA2 UNTUK ANDA ??

    MUNGKIN SUATU HARI NANTI KAUM KELUARGA ANDA SENDIRI TERBUNUH PUN TIADA PEMBELAAN YG ADIL KALAU DIRASAKAN MERUGIKAN MEREKA.

    ReplyDelete
  3. Konfirm.
    PAS FOR ALL.
    Ini kalilah... TUKAR.

    ReplyDelete
  4. Bodohnya melayu jenis apa bodoh tahap gaban. Maximum punya bodoh. Itu tangisan pura2 . Dlm hati gembiranya sbb dpt memerintah negara melayu. itupun tak boleh faham. Tlg analisis lebih dalam. Belajar byk tentang politik. Kalau malaysia satu bangsa, tukar la pentadbiran setahun sekali pun lantak hangpa la tak payah tunggu 5 tahun. Sbb setiap kali tukar akan jatuh pd tangan org melayu jg. Tp malaysia bbeza. Tlg fikir dlm2 skt. Tau tak kempen diorg pd bangsa diorg apa.? Diorg tau melayu bodoh dan mudah digula2kan . Berlakon sedih sikit dh percaya. Padahal inilah manusia yg korang nk bela ni dr mula libat politik dulu smpi sekarang anti melayu dan islam. Hanya gunakan parti islam untuk dapat undi melayu sbb diorg perlu undi melayu untuk merintah malaysia. Jgn jd bodoh nk sedekah pd mereka. Tk faham betul , berckap pasal agama dan Allah tapi dlm blog asyik tulisan yg mengutuk dan mencari aib org . Ini ke yang dituntut dlm islam? Ini ke kefahaman korang tentang islam.?

    ReplyDelete

BERADABLAH KETIKA MENGOMEN... TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers