PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Friday 24 August 2012

‘Pot’ Disko Paling Ramai Budak Melayu Di KL Dah 18 Kali Diserbu

Facebook PDRM melaporkan bagi tempoh Januari sehingga Julai 2012, Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi telah menjalankan sebanyak (18) serbuan secara bersepadu terhadap premis-premis hiburan di kawasan berkenaan dan (17) tangkapan terhadap individu yang melakukan pelbagai kesalahan.

Tindakan juga telah diambil ke atas premis-premis hiburan yang melanggar peraturan membabitkan (5) kes tiada lesen, (7) kes operasi lebih masa, (1) kes lesen tamat tempoh dan (1) kes membenarkan pelanggan bawah umur masuk pusat hiburan yang dituduh mengikut Akta Hiburan (Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur )1992.

Berkaitan dengan isu pergaduhan pada 15hb Jun 2012, semakan mendapati tiada laporan polis diterima atau dibuat berhubung kejadian tersebut.

Pihak Polis akan sentiasa bertindak pantas mengikut ’respon times’ yang ditetapkan sekiranya berlaku sebarang kejadian jenayah.

Kereta Peronda Polis (MPV) juga sentiasa melakukan rondaan kerap atau berkala di kawasan berkenaan.
Demi menjaga keselamatan dan ketenteraman awam terkawal usaha membanteras jenayah dan dadah akan terus dijalankan dari masa ke semasa dengan membuat pemantauan dan tangkapan di kawasan berkenaan.

-mynewshub
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers