PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Tuesday 28 August 2012

Pesta Seks Putera Diraja

 

Baca entry di bawah... 

 

Pesta Seks Putera Diraja Britain

Keluarga diraja Britain bedepan dengan skandal parti seks diraja yang melibatkan salah seorang putera diraja. Skandal ini dengan berani dibongkarkan media Britain untuk diketahui oleh rakyat dan sekali lagi membuktikan keberanian mereka dalam memperjuangkan kebenaran dan tidak pula mereka menyorok fakta benar. 

 

Beranikah mana-mana media dan akhbar membuat liputan seperti mana liputan kes putera diraja Britain jika ianya membabitkan mana-mana keluarga diraja di Malaysia?

Di Malaysia, pelbagai usaha untuk menyekat kebenaran akan dilancarkan jika ianya membabitkan pihak istana kerana mahu menjaga martabat dan institusi diraja kononnya.

Nantikan kisah benar Pesta Seks Diraja (Putera Diraja Malaysia) & beranikah media dan akhbar melaporkan seperti mana laporan skandal seks Putera Harry di Britain? 

Walaupun budaya mereka tidak membataskan pesta seks seperti ini tetapi ianya tetap juga di paparkan kepada rakyat untuk menilai pihak istana.  


Bagaimana pula apabila ianya melibatkan Ketua Agama Islam Negeri/Negara di Malaysia? Fikirkanlah... Seterusnya baca SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers