PERHATIAN!: KEPADA BLOGGER YG INGIN BERTUKAR LINK, SILA TINGGALKAN JEJAK DI RUANG KOMEN.. TQ

.

Monday 22 October 2012

Aksi adegan Seks Anak Menteri | Malaysia Boleh!!!

Wanita Bogel Bersama Nedim Nazri. Aksi adegan Seks Anak Menteri


Malaysia sebuah negara yang mampu melakukan segalanya dan memang kita sinonim dengan slogan "MALAYSIA BOLEH". Memang slogan ini memberikan gambaran realiti yang sebenar di Malaysia. Cakap sahaja apa yang diperlukan dan semuanya Malaysia Boleh!!


Semangat Malaysia Boleh!!!!!!!!...

Orang Asing Boleh Jadi Rakayat Malaysia 
Tiada Permit Boleh Buat Permit
Masuk Haram Nanti Boleh Diputihkan & Diampunkan
Rogol Boleh Nanti Tiada Pendakwaan
Bunuh Pun Boleh Nanti Orang Yang Lain Kena Tangkap
Pukul Pun Boleh Nanti Orang Lain Juga Kena Tuduh
Nak Aniaya Siapa Pun Boleh Cakap Sahaja
Nak Kontrak Boleh Diuruskaa
Nak Pilih Kubur kat Kiara Pun Boleh
Nak Padam Rekod Imigresen Pun Boleh
Nak Kena Bom C4 Simpanan Tentera Pun Boleh
Nak Tutup Kes Pun Boleh
Ada Video Seks Pun Boleh Didewakan 
Malaysia Flip Flop Pun Boleh

Mari-mari pilih apa yang anda mahu dan  segalanya Malaysia Boleh!! Nak Apa Sahaja Malaysia Serba Boleh.


Sedang berseronok beliau di kota London pada saat ini agaknya!!

Aku bunuh orang pun tak ada apa pun..
Aku pukul orang pun tak apa pun..
Aku rogol orang pun tak ada apa pun..
Aku kaut harta rakyat tak ada apa pun..
Aku kaut rasuah bagi bapa aku tak ada apa pun ..
Aku perangai serupa syaitan pun tak ada apa pun..
Sebut sahaja senarai ditas, terpanggil mengambil contoh Menteri di Jabatan Perdana Menteri sebagai contoh terbaik.Lantang bersuara dan petah berkata tetapi hakikatnya terlalu dinilai bodoh di mata rakyat. Pengakuan berani seorang ibu bapa yang dimalukan oleh aksi seks anaknya harus dihormati kerana berani mengaku salah dan menghukum anaknya kerana tidak mahu bersekongkol dengan sifat sedemikian.


Itu contoh seorang bukan Islam yang kita dalam Islam memanggil mereka sebagai Kafir.Tetapi malangnya dalam budaya "Malaysia Boleh" pihak yang berkuasa dan ahli politik terlepas dari segalanya samaada di mahkamah kehakiman ataupun bila dihakimi oleh rakyat melalui Peti Undi. Mereka serba boleh kerana kuasa atau kerana pandai memutar belit hakikat dan fakta dengan sandiwara yang terus mampu perbodohkan rakyat Malaysia.


Siapa tidak kenal Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Dato Seri Mohamad Nazri Abdul Aziz? Manusia yang tidak sayang mulut bila berkata dan mudah berkata apa sahaja yang difikirkannya betul tetapi bila hal peribadi mereka segalanya orang lain yang salah..


Pelbagai kisah anaknya jelas menunjukkan bagaimana kuasa membolehkan mereka memperbodohkan rakyat. Anak beliau Nedim,ialah pengerusi syarikat Harrison (M) Berhad, selain seorang pengarah Charisma Positief, sebuah syarikat yang menjual kereta mewah terpakai.


Harrison yang dimaksudkan ialah yang beroperasi di Sabah yang fokus perniagaannya di Timur Malaysia membuat “pemasaran, jualan, pergudangan dan pengedaran barangan pengguna bergerak pantas, bahan binaan, produk kejuruteraan dan bahan kimia pertanian; penghantaran dan pelancongan.”


Salah satu pelanggan Harrisons di bawah kategori barangan pengguna bergerak pantas (fast-moving consumer goods) ialah Asia Pacific Brewery yang membekalkan jenama minuman seperti Tiger Beer, Heineken, Anchor,Guinness, Anglia and Malta.

Baca selanjutnya di sini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers